תחומי התמחות

®Body Mind Centering

®BMC הינו תחום טיפולי שפותח על ידי בוני ביינברידג’ כהן בתחילת שנות השבעים. לפי הגישה, באמצעות התודעה ניתן לעורר מודעות גופנית בכל רקמות הגוף. המודעות המתפתחת “מעירה” את הרקמות, מאפשרת שימוש מאוזן ומיטבי בגוף, תומכת בזיהוי דפוסים ושופכת אור על הקשר בין מחשבות ורגשות לביטויים בגוף. 

 

יוגה תרפיה

גישת טיפול אינטגרטיבית לטיפול בכאב וחולי גופני נפשי ורוחני. יוגה תרפיה משלבת את הידע והעקרונות הפילוסופיים והגופניים של מסורת היוגה עם ידע עדכני של אנטומיה פיזיולוגיה מדעי המוח ופסיכולוגיה. טיפול ביוגה תרפיה מיועד לתמיכה והתמודדות עם מגוון של קשיים גופניים ונפשיים.

®Somatic Experiencing

גישה לטיפול וריפוי טראומה שפותחה בארה”ב על ידי פיטר לוין. טראומה היא תגובה נורמלית לאירועים​ לא נורמליים. בטכניקות עדינות המבוססות על תשומת לב לתחושות, רגשות, דימויים וזכרונות מתאפשרת פריקה גופנית של מתח שנותר בגוף מהארוע הטראומטי ועל ידי כך החזרה של מערכת העצבים למצב מווסת ומאוזן.

נעים להכיר

אני מיכל ירקוני. כרקדנית מילדות, וכתלמידה ומורה ליוגה, הגוף והתנועה מהווים עבורי מרחב לחקירה וריפוי.
יש בי תשוקה עמוקה להבנה של נפש האדם ולאופן בו היא באה לידי ביטוי בגוף.
תלמידה נצחית, מתמלאת השראה מהתבוננות בטבע ובהשתקפויות ההדדיות בין הטבע לאדם, ממערכות יחסים ומחיבורים בין גופי ידע, שפות ועולמות.
מאמינה בכוחה המרפא של נוכחות אוהבת ובאפשרות של כל אדם בכל מצב גופני ונפשי להתקרב לעצמו ולחיות בנינוחות.

אשמח להיפגש באחת מהסדנאות או הקורסים הקרובים

השיעורים והסדנאות משלבים אימון יוגה קלאסי עם חקירה של עקרונות תנועתיים ואנטומיים מתוך התחום הסומאטי ®Body Mind Centering